دانلود تقویم

1396/02/13

شاسی بلند هوشمند عریض آلمانی،افسانه جدید بورگوارد آلمانی را آغاز می کند.BX7 اصیل و پر قدرت

】22 مارس سال 2016، باد دربورگ آلمان【 برمن آلمان به قلب صنایع خودروسازی جهان در قرن بیستم مشهور بودهاست و زادگاه برند خودرو افسانه ای BORGWARD(بورگوارد) آلمان نیز می باشد. در 18 الی 25ماه مارس،BORGWARD (بورگوارد) آلمان نسختین مدل خودروBX7را بعد از پیوستن به جمع خودروسازان برتر دنیا در برمنمعرفی کرد تا به تاریخ و افتخارات احترام بگذارد، و همراه با مدل های کلاسیکبورگوارد در خیابان های برمن ظاهر شده است. با عنوان “قدرت در برمن، سفرافسانه BX7 شاسی بلند هوشمند عریض آلمانی را شروع مینماید.” این به معنای آن است که LOGOلوزی شکل بورگوارد مورد انتظار بیشماری از علاقه مندان دنیا است، دوباره به جاده هابرگشت تا جاه طلبی های جدیدی را آغاز نماید.

(مدل های کلاسیک متعدد بورگوارد با BX7 در خیابان های برمن ظاهر می شوند)

BORGWARD isback (بورگوارد برگشته است)”، کریستین بورگوارد،وارث برند BORGWARD (بورگوارد) آلمان، رئیس هیئت نظارت گروه خودروسازی بورگوارد آلمان با هیجان گفت :” با ایستادن در نقطه آغاز، شخصیت تاریخی تنها افتخار افسانه بورگوارد نیست ، بلکه انتظار 000 20 نفر از علاقه مندان خودروی بورگوارد در زمان طولانی بوده است، که صبر و اراده ای ” همانند روز اول” برای تولید خودروی بورگوارد آلمان می باشد.”

(BX7 با کریستین بورگوارد ، رئیس هیئت نظارت گروه خودروسازیBORGWARD (بورگوارد) آلمان)

در سفر یک هفته ای، مولفان رسانه های تخصصی تست خودرو از سراسر جهان BX7 را تست رانندگی خواهند نمود،و از برمن تا اشتوتگارت،و از شمال به جنوب جمعاً هفت شهر آلمان را طی خواهند کرد که از میان جاده های شهری،تنها اتوبان بدون محدودیت سرعت و باند مسابقه ای معروف Bilster Berg Drive Resort ، جمعاً 800 کیلومتر راه را در جاده های مختلف به طور همه جانبه تست میکنند و از قابلیت عالی و کیفیت آلمانی، رانندگی راحت و لوکس و همچنین تجربه رانندگی خودروی عریض و تکنولوژی هوشمند B-Link که پیشگام در عصر اتصال خودرو به اینترنت می باشد را تجربه خواهند نمو.،BX7 قبل از عرضه شدن، فرصت تجربه کردن فرهنگ تاریخی برند بورگوارد و جذابیت BX7 را در سفر “قدرت” برای همه علاقه مندان و صاحبان آینده فراهم می آورد.

( تولیدی سال 1961 را در خیابان های برمن می رانند) کلکسیونر شخصی بورگوارد آلمان، مدل کلاسیک)

اولین خودروی شاسی بلند متوسط با تعریف ” هوشمند عریض آلمانی” که در سال 2015 رونمایی شد، افکار برند بورگوارد که پیشرو طراحی خودرو است، نسل به نسل انتقال می یابد.BX7، اولین خودروی عرضه شده که در طراحی آن از طراحی کابین هواپیما تقلید شده است در سال 1955 تا Traumwagenزیبا در سال 1954، و رونمایی Isabella دراروپا در سال 1949، تا “خودروی رویائی آلمان” Hansa1500بعد از خلق نسختین خودروی با ظاهر لوله مانند 18 مارس، کاروان BX7 در جاده های برمن ظاهر شدند، که باعث خوشحالی بسیار مردمانی که هیچ وقت بورگوارد را فراموش نکردند شد. با منشاً گرفتن از طراحی بال شاهین Wingline کلاسیک، مدل کلاسیک Isabella بورگوارد، خطوط جانبی روان و ظاهر عریض چهار چرخ BX7 را اجرا کرده است و باعث لوکس بودن و شناسایی آن، با ابعاد 4715×1910×1690 میلیمتر که عریض ترین خودروی هم رده می باشد،با ظاهر منحصر به فرد اصطکاک هوا را به حداقل رسانده و باعث افزایش همزمان پایداری رانندگی شداست. جلوی خودروی BX7 از طراحی خانواده نوآوری شده BORGWARD (بورگوارد ) استفاده شده،LOGO سه بعدی لوزی شکل “BORGWARD” روی دو طرف پنجره موتور هشت ضلعی حک شده است، اطراف پنجره موتور به چراغ های یکپارچه جلویی متصل است که باعث کشیده شدن ظاهر خودرو و جلوه دار حالت شاهانه می باشد. چراغ روز لوزی شکل خودرو و طراحی خطی چراغ های چرخش ،یک مجموعه چراغ جلو HIDالماسی آبی رنگ را تشکیل می دهند که به BX7 ظاهری تیز می بخشد.

(در جاده های برمن آلمانBX7 ظاهر شدن )

صندلی های کابین پوشیده با طرح خانه های لوزی شکل، حس پوشش مناسبی را در حین رانندگی برای راننده فراهم می آورد . مساحت بالایی از کابین داخلی از چرم های دستی استفاده شده است که جو لوکسی را در فضای داخل خودرو ایجاد نموده است.، قابلیت نمایش مجزای دو صفحه با یک کلید، که همه این ها نشانگر ایده طراحی ارگونومیکی می باشد.680nit و درخشندگی مناسب 1440×540 جلوه دار فضای لوکس آلمانی مورد پسند بورگوارد می باشد، حس در دست گرفتن غریبلک چرمی سه پره بسیار عالی است، کنسول مرکزی دو طبقه ای و داشبورد از طراحی یکپارچه استفاده شده است، طراحی خاص تسلط بالایی را برای راننده فراهم می آورد. طراحی کلید های کنسول مرکزی ساده ،منطقی و به راحتی قابل استفاده می باشد. دارای صفحه لمسی 12.3 اینچی که بزرگترین صفحه لمسی در بین مدل های هم رده می باشد،دارای وضوح فوق العاده Winglineطراحی کابین بال مانند هنگامی که BX7درکنار مدل های کلاسیک بورگوارد از قبیل Hansa 2400 ،Isabella Coupe، Lloyd ArabellaLloyd Alexander و BORGWARD B1500نمایان می شود، کلاسیک و مدرن در زمان به همدیگر رسیدند و در جاده های برمن، BX7 با ترکیب میراث و جایگاه شاهانه نوآوری خود، به تاریخ، و به افتخارات احترام می گذارد و در مبداً افسانه بورگوارد مسافت طی شده را صفر کرده و یک سفر افسانه تازه ای را آغاز می کند.

بکارگیری تمام”قدرت” تجربه کنترل خودروی آلمانی فوق العاده

موتور 2.0 لیتری مجهز به توربوشارژ در BX7 به سیستم های تزریق مستقیم داخل سیلندر، زمان بندی متغیر سوپاپ، پمپ جریان متغیر گریس ،میل تعدیل دوبل و سایر تکنولوژی مجهز می باشد و دارای حداکثر قدرت 165 کیلووات و حداکثر گشتاور 300 نیوتن متر می باشد. خروجی قدرت قوی و همچنین خطی، بعد از به آخر رساندن پدال گاز می توان قدرت فوق العاده ناشی از آن را در همان لحظه حس کرد که به راننده اعتماد بسیاری می بخشد. سیستم تعلیق متشکل از تعلیق مک فرسون جلویی و چند میله عقبی ،با شاسی ای که برپایه پلتفرم(BSP BORGWARD Sustainable)ساخته شده است، یک ترکیب فوق العاده می باشد، در کنار سیستم کمک فرمان الکترونیکی EPS، همزمان راحتی رانندگی و تجربه هندلینگ خاص خودروی آلمانی را تضمین نموده است. گیریکس دستی – اتوماتیک 6 دنده ای آیسین با تعویض دنده منطقی، تعویض دنده بدون وقفه، مخصوصاً هنگام رانندگی با سرعت پایین در جاده های شهری برمن، کلن و اشتوتگارت، گیربکس همچنان تعویض فعال دنده را حفظ کرده، که باعث افزایش اقتصادی بودن مصرف سوخت BX7 شده است.

غلبه BX7 در باند مسابقه ای (t Berg Drive ResorBilster)

در باند مسابقه ای Bilster Berg Drive Resort که دارای مسافت کل4.2 کیلومتر، 19 پیچ و اختلاف ارتفاع 70 متر است، BX7 با حداکثر سرعت 207 کیلومتر در ساعت، شتاب قوی 8.9 ثانیه ای صفر تا صد،تجربه به یاد ماندنی را برای کاروان فراهم آورد. بعد از فعال نمودن سیستم تطبیق سرعت ACC، و تنظیم فاصله با ماشین جلویی، سیستم به طور خودکار با تنظیم سرعت خودرو ،فاصله با ماشین جلویی را حفظ می کند.در این موقع فقط نیاز به کنترل غریبلک فرمان می باشد و می توان از مناظر در طول مسیر لذت برد. سیستم هشدار تغییر مسیر LDW و سیستم هشدار نقاط کور به طور پیوسته اطلاعات خود خودرو و اطراف خودرو را کنترل خواهد کرد، و تا حد امکان از ریسک رانندگی جلوگیری خواهد کرد. در رانندگی آفرود در Bilster Berg Drive Resort ، سیستم دو دیفرانسیل هم زمان هوشمند iAWD مجهز روی BX7 نقش مهمی بازی کرده است. در هنگام رانندگی در جاده های پیچیده آفرود،حالت خروجی قدرت قابل تغییر کنترل هوشمند iAWD با تشخیص وضعیت جاده و صدور دستور، گشتاور بیشتری را به محور عقب اختصاص داده و پایداری رانندگی را به طور چشمگیر افزایش می دهد. شایان به ذکر است که سیستم دو دیفرانسیل هم زمان هوشمند iAWD می تواند باروش بارگذاری پیش فرض، نسبت به اختصاص پیشین گشتاور اقدام نموده و باعث می شود که سرعت اختصاص قدرت همیشه جلوتر از سرعت تغییر وضعیت جاده باشد. این ویژگی نشانگر مزیت تکنولوژی ” آمادگی لازم قبلی” می باشدو باعث افزایش قابلیت کنترل و قابلیت گذر می شود.

(تست BX7 در جاده آفرود Bilster Berg Drive Resort )

هنگامی که اعضا کاروان در جاده های مرطوب، حرکات شدید از قبیل افزایش سرعت در هنگام چرخش، تغییر جهت با ترمز و غیره را با BX7 تجربه می کنند، بدنه حجیم تحت اثرمشترک سیستم دو دیفرانسیل هم زمان هوشمند iAWD و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC ، توانسته است قابلیت هندلینگ خوبی از خود نشان دهد، و لذت آفرود را به شرط تضمین ایمنی کافی برای رانندگان به حداکثر می رساند. BX7 با جایگاهی به عنوان خودروی شاسی بلند متوسط “هوشمند عریض آلمانی”، نه فقط دارای قابلیت ها و هندلینگ شاسی بلند های آلمان، بلکه کیفیت لوکس ویژه شکل عریض را نیز دارد. از برمن تا اشتوتگارت، BX7 با تمام “قدرت” خود، موفق به پایان رساندن سفری افسانه برای احترام به کلاسیک و میراث شده است.