دانلود تقویم

1397/05/18

ورود موفق بورگوارد BX7 TS به بازار آلمان

ورود موفق بورگوارد BX7 TS به بازار آلمان - شرکت کیان موتور وارنا

 

در ماه جولای سال ۲۰۱۸، شرکت آلمانی بورگوارد جدیدترین محصول تولید انبوه این شرکت، خودروی شاسی بلند بورگوارد BX7 TS را در آلمان رونمایی کرد. رونمایی بورگوارد BX7 TS با اعلام همکاری بورگوارد با شرکت معتبر تعمیرگاه های زنجیره ای A.T.U در ارائه خدمات پس از فروش در سراسر آلمان هم زمان شد که بخشی از استراتژی جدید شرکت بورگوارد برای ارائه خدمات به مشتریان در بالاترین سطح استانداردهای آلمان و اروپا است. شرکت A.T.U بزرگ ترین و موفق ترین شبکه تعمیرگاه های زنجیره ای در آلمان است.

پیش از این رونمایی، از تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۱۸ تا ۱ جولای سال جاری، مراسم تست رانندگی بورگوارد BX7 TS با حضور خبرنگاران و مشتریان در حالی برگزار گردید که آنان پس از تست این خودرو عملکرد آن را مورد تمجید قرار دادند.

ورود موفق بورگوارد BX7 TS به بازار آلمان - شرکت کیان موتور وارنا

 

کمپانی بورگوارد اعلام داشت که شرکت AUTODIS ESCH/MERSCH واقع در لوکسمبورگ اولین نماینده رسمی بورگوارد در اروپا خواهد بود. در این راستا شرکت AUTODIS ESCH/MERSCH خدمات فروش و پس از فروش بورگوارد را در لوکسمبورگ به عهده گرفته است.

بر اساس اظهارات مدیران بورگوارد، همکاری با شرکت معتبر A.T.U. نقطه عطفی در استراتژی های بازگشت به اوج این شرکت در دنیای خودرو می باشد. این همکاری مفهوم جدیدی از سرویس دهی حرفه ای بورگوارد در دنیای جدید خدمات پس از فروش را به همراه دارد.

بر اساس مطالعات اخیر بر روی مدل های کسب و کار موجود، نیازهای مشتریان و روندهای مرسوم در سازمان های مختلف، نشانگر تمایل هر چه بیشتر مشتریان به ساده و شفاف بودن پروسه فروش و مخفی نبودن هزینه های جانبی و اصلی است. این مطالعات همچنین تمایل روزافزون مشتریان به خرید آنلاین و اهمیت بالای خدمات پس از فروش قابل اعتماد و حرفه ای را نشان می دهد.

ورود موفق بورگوارد BX7 TS به بازار آلمان - شرکت کیان موتور وارنا

 

در این نشست، تام انلیکر (Tom Anliker) معاونت ارشد بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش بورگوارد آ.گ. اظهار داشت: ما از استقبال غافلگیر کننده بازار آلمان بسیار مشعوفیم. همچنین همکاری ما با A.T.U. به هنگام بود. این همکاری به ما اجازه داد تا رویکرد جدیدی در خدمات پس از فروش داشته باشیم که به بورگوارد امکان سرویس دهی فوق حرفه ای را در سراسر آلمان می دهد.

بورگوارد BX7 TS محصول مشترکی از تکنولوژی پیشرفته، خلاقیت منحصربه فرد و ارزش های این برند است. با این خودرو که دارای بدنه ای عضلانی و ظاهری اسپورت و در عین حال زیباست، به روز ترین تجهیزات را در اختیار دارید و راحتی بی نظیری را تجربه خواهید کرد. بورگوارد BX7 TS دارای سیستم چهارچرخ محرک هوشمند  i-AWD می باشد که با کمک توربوشارژر و سیستم پاشش مستقیم سوخت (GDI) می تواند قدرتی معادل 224 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن متر تولید کند. بورگوارد BX7 TS دارای مجموعه کاملی از تجهیزات ایمنی و رفاهی است که از آن جمله می توان به مواردی همچون 6 کیسه هوا در 10 نقطه، صفحه نمایشگر عریض 12.3 اینچی مرکزی، سقف پانورامیک،صفحه نمایشگر عریض و تمام دیجیتال پشت آمپر،ماساژور صندلی، دوربین 360 درجه و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

ورود موفق بورگوارد BX7 TS به بازار آلمان - شرکت کیان موتور وارنا